1402-07-09 14:16
544
0
86710
رئیس مجمع نخبگان بسیجی گلستان:

فعالان فضای مجازی خط‌‌شکن تهدیدات دشمن هستند

رئیس مجمع نخبگان بسیجی گلستان گفت: فعالان فضای مجازی خط‌شکن تهدیدات دشمن هستند.

علی‌اصغر تناور در بازدید از پنجمین رویداد دیجیتال بسیج استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: با بهره‌گیری از فعالان فضای مجازی این رویداد برگزار شد و از فضای مجازی بسیج برای این اقدام ارزشمند تشکر می‌کنم.

رئیس مجمع نخبگان بسیجی گلستان ادامه داد: به‌ عنوان رزمنده دفاع مقدس بیان می‌کنم جنگ را جوانان به پایان رساندند و نقش حضرت امام در ارتباط با دفاع مقدس حضور جوانان در عرصه جنگ و دفاع مقدس بود.

تناور بیان کرد: این رویداد را وقتی دیدم از گروه‌هایی که آمدند و کارهای ارزشمندی که برای مقابله با دشمن انجام می‌دهند لذت بردم، یکی از تهدیداتی که متوجه کشور ما بوده فضای مجازی است، جوانان نخبه زیادی داریم که می‌توانند با تولیداتی که ایجاد می‌کنند در برابر دشمن خط‌شکنی کنند.

وی ابراز داشت: به مسئولان توصیه می‌کنم که از این جوانان حمایت کنند و قطعاً دشمن همان‌طور که در دفاع مقدس نتوانست هیچ غلطی کند در این عرصه نیز نمی‌تواند کاری پیش ببرد.

 رئیس مجمع نخبگان بسیجی گلستان متذکر شد: رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اعتقاد دارد و چه خوب است که به تاسی از رهبر انقلاب مسئولان نیز از جوانان حمایت کنند و با ظرفیت‌هایی که در بین جوانان بسیجی و استان گلستان وجود دارد این حمایت‌ها صورت گیرد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.